Trainers gezocht voor volgend seizoen

Trainers gezocht

Voor het komende seizoen zijn we weer op zoek naar leden en niet-leden die graag actief training willen gaan geven of een meer begeleidende of coördinerende rol zouden willen vervullen binnen trainingen. Meld je nu aan via dit formulier!

Training geven is niet alleen leuk om te doen, het is ook nog eens erg leerzaam.

Je hoeft het uiteraard niet alleen te doen! We willen onze (nieuwe) trainers begeleiden in het geven van training. Zo hebben we voor alle trainers het trainingsprogramma ‘The Hockey Factory’, waarin inhoudelijk staat beschreven welke trainingen en oefeningen je kunt gaan geven, zodat je stapsgewijs door het jaar heen alle technieken en tactieken voorbij ziet komen. Dit vormt zo een mooie leidraad voor je trainingen, toegespitst op het niveau dat je traint. Daarnaast geven we ‘train de trainer’ cursussen, zogenaamde ITO’s, waarin onder andere praktische handvatten worden aangereikt voor het geven van trainingen.

We zijn op zoek naar enthousiaste mensen die graag wat extra’s willen doen voor de club en bij willen dragen aan de ontwikkeling van onze spelers:

-Jeugdleden, vanaf 2-jaars C
Deze leden zullen vooral onder begeleiding van trainingscoördinatoren de jongste jeugd gaan trainen. Dit zal gebeuren in een carrouselvorm op woensdag, vrijdag en zondag. Jeugdspelers zullen worden begeleid in het geven van trainingen als eerste stap in de opleiding tot volwaardig trainer binnen onze club.
-Volwassen leden
Deze leden kunnen op meerdere soorten trainingen worden ingezet. Trainer of trainer/coach van je eigen team of je kunt een rol gaan spelen als begeleider van een jeugdlid die samen met jou een team training gaat geven in zijn of haar verdere ontwikkeling als trainer. Als trainingscommissie proberen we rekening te houden met persoonlijke voorkeuren en beschikbare tijden
-Ouders en andere niet-leden
Ook als ouder kun je een belangrijke rol spelen binnen trainingen. Vooral tijdens de mini carrousel trainingen op woensdag, vrijdag en zondag zullen we een aantal ouders nodig hebben die een coördinerende rol op zich willen nemen of als begeleider aanwezig kunnen zijn voor onze jongste trainers.
Wil je wel graag training geven, maar ben je niet elke week beschikbaar? We kunnen je altijd indelen naast een jeugdtrainer die samen met jou de training gaat geven. Ben je er een keer niet, dan gaat de training toch gewoon door.

Voor trainers hebben we een onkostenvergoedingen systeem. Per uur gegeven training heb je recht op een onkostenvergoeding welke afhankelijk is van de hoeveelheid ervaring die je hebt als trainer en het team waaraan je training geeft.
Bij ouders gaan we uit van training geven of begeleiding op basis van "echte" vrijwilliger zonder onkostenvergoeding.

Geïnteresseerd en wil je jezelf graag opgeven? Dat kan via dit aanmeldformulier

Heb je nog vragen, dan horen we het graag! Je kunt contact opnemen met:

Marc Lathouwers (073-5222902 / 06-15011566)
Annemarie Pollmann (073-5220280 / 06-12966622)

Met vriendelijke groet,
Trainingscommissie MHC Rosmalen