Teamindelingen seizoen 2017 – 2018

De indelingen voor alle teams zijn bekend!
De commissieleden van de Mini TC, Breedte TC en Prestatie TC hebben gedurende het hockeyseizoen veel informatie gekregen over de teams (scoutingformulieren, gesprekken met trainers en coaches en eigen waarnemingen). Al deze informatie is gebruikt door de commissies om zo goed mogelijk de selecties voor het nieuwe seizoen samen te stellen. Kijk hieronder om de teamindelingen te bekijken.

Mini teams

Voor de jongens teams Klik hier
Voor de meisjes teams Klik hier

Breedte teams

Voor de jongens teams Klik hier
Voor de meisjes teams Klik hier

Prestatie teams

Selecties 1e lijn A tm D teams Klik hier

Indien er naar aanleiding van de indeling vragen zijn bieden wij de mogelijkheid deze te stellen tijdens de inloopavond op donderdag 22 juni tussen 19u30 en 21u00  (clubhuis MHC Rosmalen).

Hierop aansluitend doet de Mini TC het volgende verzoek:
Om wachttijden te voorkomen en u goed te woord te kunnen staan, ontvangen wij uw vraag/aanmelding voor deze avond te mailen naar: [email protected] U ontvangt daarna een tijdstip waarop wij u te woord kunnen staan.

Wij wensen iedereen alvast heel veel plezier in het komende hockeyseizoen!

Met sportieve groet,
TC MHC Rosmalen