Gebruik accommodatie in zomermaanden

Vanaf zondag 9 juli t/m vrijdag 25 augustus is MHC Rosmalen gastheer van de door Matchplay georganiseerde zomerkampen. Zeven weken lang ontvangen wij honderden kinderen die een week lang verblijven op hockeyclub Rosmalen. Hierdoor is maar een beperkt gebruik van de accommodatie mogelijk. Kantine en clubgebouw zijn tijdens deze periode gesloten. Velden zijn op doordeweekse dagen alleen tussen 17.00 uur en 21.30 uur vrij om op te hockeyen. Toegang tot het door Matchplay omgebouwde festivalterrein is verboden.

Het is voor het eerst dat meerweekse zomerkampen op onze club worden georganiseerd. Naast het feit dat dit voor gewenste inkomsten zorgt, biedt het veel positieve nationale exposure voor onze club! Wij rekenen op uw begrip en wensen de organisatie van Matchplay veel succes en plezier toe tijdens de zomerkampen.

Mocht je geïnteresseerd zijn om deel te nemen aan een van de zomerkampen? Kijk dan hier voor meer informatie. (https://www.matchplayhockey.nl/)

Bestuur MHC Rosmalen