Informatie over zaalhockey

De organisatie van het zaalhockey is in volle gang. Alvast wat belangrijke info op een rij voor de teams die KNHB-competitie spelen over de competitie, de trainingen en een informatieavond.

Competitie
In de periode van zondag 3 december tot en met zondag 25 februari wordt er in de weekenden competitie gespeeld (niet op 30 en 31 december, 10, 11 en 17 februari). Omstreeks half november is het wedstrijdschema bekend.

Trainingen
Vanaf zondag 19 november wordt er in de zaal getraind door de competitieteams. Het actuele trainingsschema is altijd zichtbaar op de website, onder het kopje zaalhockey, trainingen. Het eerste gedeelte (tot aanvang competitie) is gepubliceerd.

Informatieavond
Op donderdag 30 november is er om 19.30 een informatieavond over zaalhockey in het clubhuis. Harm Pollmann zal uitleg geven over de zaalhockeyregels, vervolgens wordt er praktische informatie over het zaalhockey verstrekt. De wedstrijdballen en een informatiemapje voor (trainer)coaches worden uitgedeeld.
De avond is bestemd voor coaches, trainers, scheidsrechters, jeugdleden en overige belangstellenden.

Voor vragen kun je contact opnemen met de zaalhockeycommissie via [email protected]

Inge Evers, Rolien Leenhouts, Nicole Spelier en Angeline Lacquet