Hockeykamp op MHC Rosmalen!

Nieuws afbeelding 11-4 Matchplay Sportkampen organiseert deze zomer weer de Hockeykamp(ing) van Nederland op onze club. Maar in meivakantie en de eerste week zomervakantie ook een hockeykamp zonder overnachting.

Matchplay Hockeykamp(ing) 9-16 jaar
Speciaal voor leden van MHC Rosmalen biedt Matchplay voor deelname aan de Hockeykamp(ing) met overnachting een korting aan van €75,- per persoon! Wil jij ook een week lang top-trainingen, spectaculaire avondspelen, een dagtocht naar de Efteling, Glow disco-avond en nog veel meer? Kijk dan op www.matchplayhockey.nl voor de beschikbare weken en vul de code: lidmhcrosmalen  in om deze korting te verzilveren! Ben er snel bij want deze korting loopt af op 1 mei 2018.

Kan jij ook niet genoeg krijgen van hockeyen en wil je je vakantie gebruiken om een nog betere hockeyer te worden?
In de mei- en zomervakantie organiseert Matchplay een 3-daagse hockeykamp-ervaring om nooit meer te vergeten, en dat op onze eigen club!! Toptrainingen in kleine groepen op je eigen niveau, leuke recreatieve activiteiten in de middag EN er komt een Hoofdklasse-speler en/of Jong Oranje-speler langs voor een te gekke clinic. Daarnaast ontvang je het originele Matchplay Hockeykamp T-shirt en hebben we elke dag een gezonde uitgebreide lunch. Kortom dit wil je niet missen!
Meivakantie Hockeydagen / Hockey en Fun 5-9 jaar  / Hockey en Fun 10-14 jaar
Tijdens het kamp word je ingedeeld op leeftijd, we maken onderscheid tussen de jongste jeugd (5-9 jaar) en oudere jeugd (10-14 jaar). Je traint in kleine groepen op je eigen niveau. We gaan je slagsnelheid meten, de uitdaging aan met de hockey-estafettes, verbeteren we de technische vaardigheden en krijgen tips en tricks van een Topspeler uit de Hoofdklasse! Daarnaast spelen we knotshockey in de opblaasbare Matchplay Arena en misschien win jij met je team wel het afsluitend toernooi! Het intensieve hockeyprogramma wordt afgewisseld met een uniek uitdagend recreatieprogramma, maar dat houden we nog even geheim… Het programma duurt van 09.00 tot 17.00.

Extreme Hockeykamp 10-14
Wil jij nóg meer hockey? Schrijf je dan in voor het Extreme Hockeykamp! Wil jij liever een extra trainingsmoment per dag verzorgd door een Hoofdklasse-speler/Jong Oranje-speler? Wil jij weten hoe een topper leeft, eet en traint? Stel al je vragen die je hebt aan deze topper, krijg de beste tips en leer de leukste trucs! Daarnaast ontvang je naast het Matchplay Hockeykamp T-shirt ook de Matchplay Hockeykousen! Het programma duurt van 09.00 tot 17.00.

Datum Hockeykamp zonder overnachting in de meivakantie:
• Hockeydagen:  30 april, 1 en 2 mei 2018      5-13 jaar             €149,- per persoon

Datum Hockeykamp zonder overnachting in de zomervakantie:
• Hockey en Fun: 9, 10 en 11 juli 2018             5-9 jaar              €149,- per persoon (na 1 mei betaal je €165,-)
• Hockey en Fun: 9, 10 en 11 juli 2018         10-14 jaar              €149,- per persoon (na 1 mei betaal je €165,-)
• Extreme:            9, 10 en 11 juli 2018         10-14 jaar              €175,- per persoon (na 1 mei betaal je €199,-)

Kijk op: www.minikamp.nl voor meer informatie en schrijf je snel in!

We zien je in de zomervakantie!