Heren 1 en Dames 1 in Eerste Klasse

Heren 1 heeft de play outs tegen Almelo gewonnen. Daarom spelen zowel Heren 1 als Dames 1 komend seizoen in de Eerste Klasse. Onze club maakt zo haar ambities waar.

Heren 1 won zondag 1 juli de derde en beslissende wedstrijd met 1-3 bij Almelo. Zaterdag waren onze mannen ook al met 3-1 te sterk voor de AlmeloĆ«rs. Daarmee blijft MHC Rosmalen in de Eerste Klasse en is daarmee het enige team in Nederland dat zich via de play outs handhaaft. Bij de andere drie wedstrijden trok de tweedeklasser al na de twee wedstrijd aan het langste eind.

Door dit resultaat en het kampioenschap van Dames 1 spelen beide teams komend jaar in de Eerste Klasse. De ambitie die jaren terug geformuleerd is met de titel 'Be first class' is daarmee werkelijkheid geworden. Daar zijn we als club trots op en dank aan alle mensen die hier dit seizoen en de voorgaande jaren hard aan gewerkt hebben.