App

ABN-AMRO-Wintergames 2e ronde 23 januari

Beste coaches en contactpersonen,

16 januari beleefde we een geslaagde eerste speeldag van de ABN AMRO Wintergames 2016. Hopelijk heeft iedereen genoten van de wedstrijden en de loterij.

Op zaterdag 23 januari 2016 spelen we de tweede wedstrijden. Het speelschema en de veldindeling vinden jullie in de bijlage.

Om de tweede speelronde in goede banen te leiden, hierbij de informatie die jullie moeten weten:

- De thuisspelende teams dragen een rood shirt en zorgen voor een wedstrijdbal

- Beide teams zorgen voor een scheidsrechter (spelbegeleider) en een fluit.

- In het clubhuis vindt zowel na de wedstrijdrondes van 11.15 uur als na die van 12.30 uur een loterij plaats.

- Alle coaches krijgen hiervoor lotjes om aan alle deelnemers uit te delen en een bon om met twee teams tegelijk chocolademelk en krentenbollen te halen bij de bar.

- De teams die om 11.15 uur spelen, zetten de goals en het veld (pionnen) zelf uit.

- De teams die om 12.30 uur spelen, zetten de goals en pionnen na hun wedstrijd in het materialenhok.

Wij wensen jullie 23 januari heel veel speelplezier. Houd bij vorst en/of sneeuw de clubwebsite in de gaten. We laten op wedstrijddagen voor 09.30 uur via de website weten als een speelronde is afgelast.

Tot de 23ste januari!

Sportieve groet,