Komende zondag kampioenen? Kom allemaal aanmoedigen!!

Aanstaand weekend gaat  de competitie voor junioren en senioren de laatste fase in. Voor junioren nog 3 wedstrijden en voor de senioren nog 4. De beslissingen zijn dus aanstaande. In de seniorencompetitie kunnen we misschien aanstaand weekend een tweetal kampioenen verwelkomen.

Heren 2 kan in de reserve eerste klasse bij gelijkspel of winst het kampioenschap en promotie binnenhalen.
Heren 1 moet in de thuiswedstrijd van aanstaande zondag de tweede klasse vaarwel zeggen. Dit kan door het behalen van een gelijkspel of winstpartij.

Wij hopen dat jullie in grote getale aanwezig zullen zijn om de genoemde teams te ondersteunen bij het binnenhalen van de verwachte kampioenschappen. Uiteraard zal indien dit daadwerkelijk gaat gebeuren een feestje worden gevierd.

10.00  Rosmalen H2 – Den Bosch H6

14.45  Rosmalen H1 – QZ H1