Oud-voorzitter Mark Brants benoemd tot erelid MHC Rosmalen

Op maandagavond 22 november hebben 65 leden van MHC Rosmalen deelgenomen aan de Algemene Vergadering van de vereniging. Gedwongen door de Corona-maatregelen heeft deze vergadering voor het tweede jaar op rij digitaal plaatsgevonden.

Erelid
Tijdens de vergadering heeft Mark Brants virtueel de voorzittershamer doorgegeven aan Danielle van Aarle. Die Mark nog heeft verrast. Op voordracht van het bestuur heeft de vergadering unaniem ingestemd met het voorstel om Mark tot erelid te benoemen. Als klap op de vuurpijl is hij ‘live’ in de vergadering thuis opgezocht en behangen met behorende versierselen.

Grootse verdiensten
Zijn verdiensten voor de verenging zijn groot te noemen. Naast zijn periode van 5 jaar als voorzitter is Mark al sinds 2007 onafgebroken betrokken geweest bij de vereniging. Zowel als commissielid, coach van zijn dochters en als spontane vrijwilliger voor diverse andere taken heeft hij zich al die tijd met veel energie ingezet. Sommige mensen zullen hem ook kennen als de man achter de slogan ‘Altijd thuis’, waarmee het familiaire karakter van MHC Rosmalen wordt benadrukt.

Andere kennen hem van het Bosch Sportakkoord, waar hij een van de drijvende krachten is geweest. En velen kunnen hem hebben gezien op het sportcomplex in Maliskamp, gemoedelijk aan de kant en altijd met een luisterend oor. Een voorzitter die zich het liefst tussen de leden begaf en met hun genoot van de hockeysport. Helemaal afscheid nemen doet hij nog niet, als voorzitter van de sponsorcommissie zal hij zijn netwerk in Rosmalen blijven benutten om het beste voor ‘zijn’ vereniging te bereiken.