Hockeymogelijkheden 10 tot en met 16 januari 2022

Sinds 20 december 2021 zijn ons clubhuis en de hockeyvelden gesloten voor trainingen en wedstrijden. De huidige COVID-19 maatregelen duren voor wat betreft de (zaal)competitie en zaaltrainingen in ieder geval tot 14 januari. Wel mag de jeugd tot en met 17 jaar vanaf 11 januari tot 20 uur buiten trainen.

Als vereniging willen we onze (jeugd)leden zoveel mogelijk de kans geven om te bewegen. Daarom heeft het bestuur besloten dat volgende week van dinsdag 11 januari tot en met donderdag 13 januari alle jeugdteams buiten mogen trainen. Voor het weekeinde van 15 en 16 januari bestaat ook de mogelijkheid voor teams om onderlinge wedstrijden af te spreken of zelf een (extra) training te verzorgen. Het clubhuis zal alleen geopend zijn voor toiletten en douches.

Op 14 januari komt de regering met een update van de COVID-19 maatregelen. Onze verwachting is dat we vooralsnog geen zaal- of buitencompetitie kunnen spelen. Voor de periode vanaf maandag 17 januari zullen we binnen de dan geldende maatregelen bepalen wat mogelijk is.