Knallen voor ballen

woensdag 30 oktober 2024   |   19:00 - 21:00   |   Bestuurskamer

Zoals elke vereniging kan ook onze mooie club elke financiĆ«le ondersteuning gebruiken. Op woensdag 30 oktober hebben we daarom in samenwerking met de Vriendenloterij een belavond georganiseerd. Als we minimaal 7 bellers hebben, krijgt de club daarvoor € 1.000.

Allereerst zoeken we dus minimaal 7 bellers voor woensdag 30 oktober om vanaf 19.00 uur tot ongeveer 21.00 uur leden van de club te bellen. Meld je aan via [email protected] als je ondersteuning wilt geven om gelden voor de club op te halen. We maken er sowieso als bellersgroep een gezellige avond van.

Daarnaast is het zo, dat voor elk verkocht lot, er 40% per maand naar MHC Rosmalen gaat. En ook is het zo dat als je al meespeelt met de Vriendenloterij, de vraag gesteld zal worden gesteld om MHC Rosmalen als doel aan te vinken, mocht je dit nog niet gedaan hebben.

We brengen je hierbij dus op de hoogte dat je als (ouder van een) lid gebeld kunt worden voor de aankoop van nieuwe loten of je bestemming van je lidmaatschap te wijzigen naar MHC Rosmalen.

Laten we met zijn allen ondersteuning geven aan de club en meld je aan om mee te bellen. En als je gebeld wordt, koop een lot (of meer) en/of wijzig je goede doel naar MHC Rosmalen.