Horeca en Accommodatie

Jos de Letterlaan 13
5248 NX Rosmalen
073-5213413

De accommodatie van MHC Rosmalen ligt in Maliskamp, in een rustige groene woonwijk, vlakbij de A59 in Rosmalen. Samen met tennisclub TC Maliskamp en voetbalvereniging RKVV Maliskamp, gebruiken wij het rustiek gelegen sportpark Maliskamp in het natuurgebied Het Vinkel en De Eikenburg.

MHC Rosmalen speelt momenteel op twee watervelden en drie zand in gestrooide kunstgrasvelden.

Openingstijden:

Dag Clubhuis open Keuken open
Maandag 17.00 - 00.00 17.00 - 22:00
Dinsdag 17.00 - 00.00 17.00 - 22.00
Woensdag 16.00 - 00.00 17.00 - 22.00
Donderdag 17.00 - 00.00 17.00 - 23.00
Vrijdag 17.00 - 23.00 17.00 - 22.00
Zaterdag Vanaf 08.00 (volgens speelschema) volgens speelschema
Zondag Vanaf 09.30 (volgens speelschema) volgens speelschema

* op zaterdag worden er pas nĂ¡ 15.00 uur alcoholhoudende dranken verkocht aan personen ouder dan 18 jaar.

In alle vakanties is het clubhuis gesloten. In overleg is het eventueel mogelijk om open te gaan voor oefenwedstrijden of andere evenementen.

Reserveren clubhuis/bestuurskamer
Wanneer je een vergadering, cursus of andere bijeenkomst in het clubhuis wilt organiseren, kun je dit doen door een aanvraag te mailen naar Wouter Rip ([email protected]). Groepen tot 12 personen kunnen terecht in de bestuurskamer, gezelschappen met meer dan 12 personen in het clubhuis. Op zaterdagen en zondagen kan de bestuurskamer niet gereserveerd worden. Indien je extra faciliteiten wilt gebruiken (bijvoorbeeld een beamer), zijn die via [email protected] aan te vragen.

Organiseren van activiteiten
Als je een toernooi of ander evenement wilt organiseren op onze club, kun je hiervoor contact opnemen met onze Evenementencommissie, via Wouter Rip.
We kennen binnen onze club een reglement voor het organiseren van evenementen. Daarom is het belangrijk om vooraf afspraken te maken met het bestuur. Organisatorische zaken t.a.v. horeca en accommodatie dienen ingevuld te worden op de daarvoor bestemde functionsheet voor evenementen.

Aanspreekpunten
Om duidelijkheid te hebben over wie op competitiedagen het aanspreekpunt is voor het barpersoneel, verzoeken wij mensen van de TC of mensen die gastouderdienst hebben om zich bij de bar te melden voorafgaand aan de dienst.

Het barpersoneel is er voor de horeca en kan alleen vragen hierover beantwoorden. Voor hockey technische zaken zullen zij (ouders van) spelers doorverwijzen naar TC of gastoudertafel.

Regels in clubhuis
Alle onderstaande regels zijn opgesteld in samenspraak met het bestuur en gelden voor alle (ouders van) leden en gasten binnen de vereniging.
  • Geen onbevoegden achter de bar of in de keuken
  • Geluidsinstallatie te bedienen door barpersoneel of na uitdrukkelijke toestemming van bestuur
  • Het gebruik van de geluidinstallatie buiten kan alleen na aanvraag (minimaal 24 uur van te voren)
  • Opslag van spullen achter de bar (bijvoorbeeld taarten) kan alleen na voorafgaand overleg met barpersoneel.
  • Ranja: op competitiedagen en vooraf gemelde oefenwedstrijden waarbij clubhuis open is kan er per jeugdteam één kan worden gehaald.
  • Eigen meegebrachte etenswaar en drank mag niet in het clubhuis worden genuttigd.
  • Er mag geen glaswerk mee naar de velden.
  • Er mag geen glaswerk mee in de kleedkamers.
  • Er geldt een algeheel rookverbod op het gehele terrein van de club.
  • Iedereen draagt bij aan het schoonhouden van het clubhuis en terras.
  • Het clubhuis is geen kleedkamer.
  • We verzoeken iedereen om glaswerk en pitchers terug te brengen naar bar.
  • Het verplaatsen van meubilair kan i.o.m. het barpersoneel en het meubilair moet altijd teruggezet worden op de oorspronkelijke plaats.
  • Tafels zijn niet om op te zitten of te staan.
  • Het ophangen van reclamemateriaal kan alleen worden gedaan voor sponsoren van de club en altijd i.o.m. barpersoneel/bestuur.
  • Als men toestemming heeft het clubhuis te betreden als het barpersoneel niet aanwezig is, dan dient het clubhuis altijd schoon achterlaten te worden.
  • Honden moeten op de gehele accommodatie aangelijnd zijn.
  • Het gebruik van de computer achter de bar kan alleen in overleg met het barpersoneel.
  • Ga om met de spullen als waren ze van jezelf.

Gevonden voorwerpen
In de hal van het clubhuis staat een kist met gevonden voorwerpen.

EHBO
Ons horecateam is opgeleid als bedrijfshulpverlener/brandveiligheid/AED. Voor noodgevallen is er een AED aanwezig in de hal van het clubhuis. In de eerste ruimte naast de damestoiletten is een ruimte voor EHBO aanwezig.

WiFi
Op dit moment hebben we geen mogelijkheid om WiFi beschikbaar te stellen aan het publiek.

Overige algemene zaken:
  • Het schoonmaken van de hal, de kleedkamers en de toiletten gebeurt op maandag en vrijdag.
  • Indien er storingen zijn in de kleedkamers en toiletten, dit graag melden bij het barpersoneel. Dat zal trachten anderen in te roepen om het probleem op te lossen.
  • Graag bidons en jerrycans vullen bij ons watertappunt (aan de buitenkant van het clubhuis aan de zijde van de speeltuin).