Senioren Trimhockey

MHC Rosmalen heeft een enthousiaste en actieve groep trimhockeyers, van zowel ervaren als niet ervaren hockeyers. Iedere maandagavond traint de groep van 20.30 uur – 22.00 uur onder leiding van een enthousiaste trainer. De training wordt afgesloten met een onderlinge partij, die vaak zelfs met 11 tegen 11 gespeeld kan worden.

Voor ervaren hockeyers die niet iedere zondag op het veld willen staan, maar wel graag trainen en houden van een uitdagende pot hockey, is trimhockey een uitstekend alternatief voor de competitie. Buiten de training spelen dames en heren van het trim-wedstrijdteam samen eens in de zes weken een wedstrijd tegen trimteams uit de omgeving.

Trimhockey is ook een geweldige manier om niet-hockeyers spelenderwijs te leren hockeyen en een manier om meer inzicht te krijgen in het hockeyspel, bijvoorbeeld als je hockeyende kinderen hebt. Omdat we trainen met twee trainers, is er ruim voldoende aandacht voor de beginnende hockeyers om het spel onder de knie te krijgen.

De sociale kant van het hockey wordt ook zeker niet vergeten. Buiten het wekelijks ‘biertje na de training’ organiseert de groep regelmatig activiteiten als een toernooitje, een boerenkoolavond of een picknick.

Geïnteresseerd? Kom gewoon eens langs op maandagavond, met of zonder stick want er is altijd wel een reservestick aanwezig. Op afspraak kun je ook een proeftraining volgen.

Voor meer informatie kun je terecht bij onze trimcoördinator Mike Vervest Je kunt hem mailen via [email protected].