Stemmen tellen Tweede Kamerverkiezing

woensdag 22 november 2023   |   21:00 - 00:00   |   Geen locatie ingevoerd

De democratische plicht roept! Help jij MHC Rosmalen?

We mogen woensdag 22 november weer naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen. De gemeente zoekt daarvoor stemmentellers. Wij mogen als vereniging vrijwilligers aanmelden. En als jij je hiervoor namens de vereniging inzet, krijgt MHC Rosmalen wel € 60,00!!

Vind jij het belangrijk om maatschappelijk iets voor de club te kunnen betekenen? Meld je dan nu voor 3 november bij ons aan als stemmenteller. Op woensdagavond 22 november ga je naar een stemlokaal in de gemeente 's-Hertogenbosch om vanaf 20.45 uurstemmente tellen. Je bent hier in gezelschap van minimaal een andere vrijwilliger van MHC Rosmalen. Het tellen duurt minimaal een uur en kan maximaal tot middernacht duren. Dat laatste hangt af van de grootte van het stembureau. Je telt in een stemlokaal in of in de directe omgeving van Rosmalen. Denk bij directe omgeving aan een locatie in Hintham en een andere in Kruiskamp.

Mooie bijdrage

Voor elke ‘geleverde’ stemmenteller ontvangt de vereniging dus maar liefst € 60,00, dat is onafhankelijk van de tijdsduur. Tel je mee? Meld je dan aan via [email protected]als stemmenteller en help de club aan een mooie bijdrage. We hebben nu al 15 vrijwilligers, maar we zijn nog op zoek naar minimaal 10 extra stemmentellers van 18 jaar of ouder. Help jij mee?