Lenteklaar maken van complex

zaterdag 17 februari 2024   |   10:00 - 16:00   |   Clubhuis,Velden
Vele handen maken licht werk

Op 2 maart barst de tweede helft van het hockeyseizoen op de velden weer los. Het is daarom tijd om ons complex weer helemaal lenteklaar te maken. En daar kunnen we alle hulp bij gebruiken. We nodigen daarom iedereen die wil helpen om het complex weer te laten schijnen uit om op zaterdag 17 februari vanaf 10u de handen uit de mouwen te steken. Er zijn allerlei soorten taken die opgepakt kunnen worden, voor groot en klein, voor sterk en slim en voor handig en doorzetter. Je kunt denk aan prullenbakken terugplaatsen, kampioen banners ophangen, kleine reparaties uitvoeren, afgewaaide takken opruimen, dug-outs poetsen, blad ruimen, tenten opzetten, losse tegels opruimen en ga maar door. Bij aankomst kan je je melden in het clubhuis bij Wouter waar je een taak kan kiezen die jij mag oppakken.

Mocht je hebben, neem dan gerust mee: werkhandschoenen, harken, kruiwagens, bezems, emmers en sponzen.

Uiteraard zorgen wij voor koffie/thee en worstenbroodjes. Het is daarom handig als je je even aanmeldt. Stuur daarvoor even een mailtje naar [email protected].