Facturen contributie seizoen 2024-2025

De facturen voor de contributie over het seizoen 2024-2025 worden/zijn deze week verzonden.

De contributies zijn dit jaar verhoogd conform de inflatiecijfers. Op onze website vind je het volledige overzicht van de contributies. De incasso van de contributie vindt twee weken na het verzenden van de factuur plaats. Als je hebt gekozen voor het betalen in termijnen, zal bij de eerste incassoronde 1/3evan de contributie worden geïnd. Een eventuele toeslag wordt bij de eerste incasso wel volledig geïncasseerd.

Mocht je als lid of ouder deze week geen factuur ontvangen, kan je hiervoor een mail sturen naar[email protected]

Check echter eerst via 'Mijn MHC' op onze website of jouw gegevens wel up to date zijn. Sowieso kan het voor iedereen die lid is verstandig zijn om af en toe eens 'Mijn MHC' te bekijken: Mijn MHC