App

Omgaan met trainingsmaterialen voor 8-tallen en junioren

19-9

Om er voor te zorgen dat het verlies aan trainingsmaterialen (ballen, pionnen en hesjes) dit jaar wordt geminimaliseerd t.o.v. vorige jaren gaan wij een andere aanpak hanteren. Aan de teamleden van 8-tallen en juniorenteams zal een bijdrage worden gevraagd in de vorm van te betalen borg voor het gebruik van de genoemde materialen. Deze borg, per team een bedrag van € 100, innen wij via de coach. Het is dus een borg, hetgeen betekent dat het bedrag aan het einde van het seizoen wordt terugbetaald aan het team als de materialen worden ingeleverd. Als er veel materialen zijn verdwenen tijdens het seizoen zullen de kosten hiervan worden ingehouden op de borg.
Wij zijn als bestuur niet gelukkig dat wij deze maatregel moeten nemen, maar om de goeden niet onder de slechten te laten lijden is dit de in onze ogen beste oplossing. Er moet gewoon meer zorg komen voor onze gemeenschappelijke materialen en faciliteiten. Om een indruk te geven waarom wij tot maatregelen genoodzaakt zijn; wij zijn vorig seizoen een bedrag "kwijtgeraakt” van € 5.000,=

Jan van Hecke