Preview weekend specials

De overheid heeft de lockdown verlengd tot ten minste 2 maart. Tot die tijd mogen we niet tegen teams van andere verenigingen spelen. Maar gelukkig kunnen we wel leuke weekenden organiseren!

We hebben een speciaal plan in voorbereiding voor de komende vier weekenden. Hierbij alvast een sneak peak:

Zaterdag 23 en zondag 24 januari 2021: 7's wedstrijden!
Je neemt als gehele team deel aan deze dag, maar ieder team wordt opgedeeld in twee teams van ten minste 7 spelers. Je speelt op een half veld tegen een ander 7’s team. Het mooie aan 7’s is dat je veel balcontact hebt en dat je techniek flink op de proef gesteld wordt. 7’s is intensief en een garantie voor veel spelplezier!

Zaterdag 30 en zondag 31 januari 2021 & zaterdag 6 en zondag 7 februari 2021: onderlinge wedstrijd!
Hopelijk weten we 9 februari of de maatregelen iets worden versoepeld en of we binnenkort weer wedstrijden tegen andere clubs mogen spelen. Omdat we altijd een positieve mindset hebben, organiseren we deze twee weekenden onderlinge wedstrijden 11 x 11. Zo krijg je alvast weer een beetje het gevoel hoe leuk het spelen van wedstrijden ook alweer is!
De bootcamp die eerst gepland stond op 30 januari gaat niet door.

UPDATE: Zaterdag 27 en zondag 28 februari 2021: een multi dag!
Tijdens deze twee dagen organiseren we van mini tot A een multi dag! Deze bestaat uit:
  • Een vette hockey-clinic met de focus op personal skills, georganiseerd door jouw helden uit D1 en H1!
  • Een rugby-clinic waar je verbaasd staat hoeveel van deze technieken je kan gebruiken in de hockeysport!
Gezien het aantal jeugdteams verdelen we de activiteiten in twee groepen: een groep op zaterdag en een groep op zondag.
Deze clinics stonden oorspronkelijk gepland op 13 en 14 februari en zijn in verband met de weersvooruitzichten twee weken doorgeschoven.

Meer nieuws over de exacte inhoud volgt snel. Houd de updates op de website en onze socials goed in de gaten en zorg ervoor dat je bovenstaande data alvast in je agenda hebt geblokt!