Programma onderlinge wedstrijden

Onze technische commissies hebben weer een mooie puzzel gelegd voor de komende vier weken. Na inventarisatie blijkt dat het spelen van onderlinge wedstrijden favoriet is.

Het samenstellen van dit wedstrijdprogramma heeft veel (creativi)tijd en energie gekost omdat we de individuele wensen van teams zoveel mogelijk meegenomen hebben in deze planning. Alle wedstrijden en aanvangstijden zijn te vinden op de site of in de app.

De spelregels voor de komende vier weken:
  • Realiseer je dat het wijzigen van een tegenstander gevolgen heeft voor de rest van het schema. Het speelschema en de aanvangstijd staat dan ook vast, er kunnen geen wijzigingen meer doorgevoerd worden.
  • Ieder team dient zelf voor 1 scheidsrechter te zorgen.
  • Het team dat als eerste vermeld staat, speelt in het clubtenue (blauw shirt), het tweede team speelt in een afwijkende kleur.
  • Het kan zijn dat er een keer een wedstrijd is waarin de onderlinge verhoudingen niet helemaal in balans zijn. Is dit het geval, onderbreek de wedstrijd na 15 minuten en mix de beide teams.
  • Afzeggen is geen optie, dat doe je tijdens de reguliere competitie ook niet. In het onwaarschijnlijke geval dat je team niet compleet is: speel 7x7 of 8x8.
  • Er mogen helaas nog steeds geen toeschouwers bij de wedstrijden komen kijken.
Tenslotte: we verzoeken jullie allemaal (spelers en begeleiding) om met veel plezier en sportiviteit invulling te geven aan de geplande wedstrijden. Denk er aan: winst komt niet alleen voort uit het winnen van een wedstrijd maar kun je ook op heel veel andere vlakken behalen.

Heel veel hockeyplezier de komende weken!