Succesvolle clinics bij herstart

Nieuws afbeelding 1-3 We zijn weer terug op de velden! Na twee weken sneeuw en vakantie konden onze jeugd- en juniorenteam afgelopen weekend volop genieten tijdens clinics onder een heerlijke lentezon.

Op zaterdag vond de clinic van Heren 1 en Dames 1 plaats voor alle jeugdteams en onze D-junioren. Leerzame sessies met allerlei oefeningen om je hockeyskills te verbeteren onder leiding van de toppers van Heren 1 en Dames 1.

Leuk en waardevol
Op zondag waren de velden het domein voor onze A-, B- en C-junioren. Zij kregen een rugbyclinic onder de bezielende leiding van Sport Approved. De wetenschappelijke methode van het Athletic Skills Model toont aan dat het voor iemands algehele ontwikkeling goed is om uitstapjes te maken naar andere sporten. Kortom: dit was niet alleen een unieke en leuke ervaring, maar ook sportief een zeer waardevolle.

Dank aan Joost Kuppens van Sport Approved voor de zeer goede organisatie van de rugbyclinics en dank aan alle spelers, speelsters en de staf van Heren 1 en Dames 1 voor hun tomeloze inzet op zaterdag!