'We gaan gewoon door'

Komend seizoen geen veranderingen in de staf van Heren 1 en Dames 1. Joost van Lith en Laurens Spijkers blijven Dames 1 trainen en coachen, Harmen Spijkers en Guido Petit Dit de la Roche Heren 1.

Een wijs gezegde luidt: 'regeren is vooruitzien'. Daarom is het bestuur al vroeg in gesprek gegaan met de technische staf van zowel Heren 1 als Dames 1 over hun toekomst bij MHC Rosmalen. "Beide teams stralen eenheid, passie en drive uit en zijn nog steeds even ambitieus. De verbinding met de begeleidingsteams is onverminderd groot. Ook tijdens de coronacrisis bleven de teams gefocust op de gestelde doelen. Creatieve trainingen, zoom work-outs en teambuildingsactiviteiten hebben ervoor gezorgd dat beide teams een hechte eenheid blijven, ook al kunnen ze elkaar in deze tijden minder zien. Die goede basis wil je als vereniging natuurlijk borgen", legt bestuurslid Hockey Frithjof de Beijer uit.

Continuering
Zowel de staf van Heren 1 als Dames 1 blijft daarom in het komende seizoen ongewijzigd. "We zijn als bestuur blij dat we met Harmen en Guido (H1) en met Joost en Laurens (D1) mondelinge overeenstemming hebben bereikt over de verlenging van hun overeenkomst. De schriftelijke bevestiging gaan we de komende weken formaliseren. We kijken uit naar een mooie continering van ons partnership en we kunnen niet wachten om beide teams hopelijk zeer binnenkort weer in actie te zien om te strijden om de topposities!"