Hockeykamp mei en zomer

Hé hockeytopper, heb jij zin om lekker te hockeyen in jouw vakantie? MHC Rosmalen en Matchplay bieden je de kans! Er zijn nog plaatsen vrij voor de mei- en zomervakantie.

Over een maand is het zover, dan gaat het Matchplay minikamp in de meivakantie weer van start. Veel van jullie hebben zich al ingeschreven, het belooft een supertof kamp te worden. Elke dag meerdere keren trainen, een clinic van een speler uit de Hoofdklasse, de leukste recreatieve activiteiten, een uitgebreide lunch, een Matchplay t-shirt, Archery TAG en een luchtkussen. We gaan je slagsnelheid meten, je gaat de uitdaging aan met de hockeyestafettes, we verbeteren je technische vaardigheden en je krijgt tips en tricks! Daarnaast spelen we knotshockey in de opblaasbare Matchplay Arena. En misschien win jij met je team wel het afsluitend toernooi!

Wij kijken er al naar uit, jij toch ook? Ben je tussen de 5 en 12 jaar, doe dan mee aan dit 3-daagse hockey- en funkamp dat we samen met Matchplay voor jou op onze club organiseren. Dat doen we niet alleen in de meivakantie, maar ook in de zomervakantie (naast een Matchplay Trainingsweek voor de fanatieke hockeyers van 8 t/m 16 jaar). Tijdens dit hockey- en funkamp train je in een groep met kinderen van jouw leeftijdscategorie. We maken onderscheid tussen de jongste jeugd (5-8 jaar) en oudere jeugd (9-12 jaar).
Het programma duurt van 09.30 tot 16.30 uur. Moet je eerder worden gebracht, leveren we in overleg maatwerk. Inschrijven kan op: www.matchplayhockey.nl. Daar vind je ook meer informatie.

No play no pay!
We houden nauwlettend de adviezen en richtlijnen van het RIVM en de KNHB in de gaten. Je kunt je op dit moment gewoon inschrijven voor alle hockeykampen van Matchplay. Mocht het kamp niet doorgaan door toedoen van de maatregelen van het RIVM en de KNHB, dan vervalt de betalingsverplichting.

De data van onze MHC Rosmalen hockeykampen zijn:
  • meivakantie: 3 - 5 mei 2021 Hockey & Fun à €175,­00 per persoon
  • zomervakantie: 26 - 28 juli 2021 Hockey & Fun à €175,00­ per persoon
  • zomervakantie: 26 - 30 juli 2021 Matchplay Trainingsweek à €345,00­ per persoon
We zien je in de vakantie!