Extra trainingen Maartje Krekelaar

Nieuws afbeelding 20-4 De eerste serie skillstrainingen van Maartje Krekelaar en Joaquin Menini zijn heel succesvol. Daarom organiseren we een extra reeks van vier trainingen waarvoor je nu kunt inschrijven.

Wegens het grote succes van de eerste acht trainingen bieden we onze jeugdleden van 6 tot en met 16 jaar een nieuwe mogelijkheid aan om skillstrainingen van Maartje Krekelaar en Joaquin Menini te volgen. In verband met de seizoensplanning zijn het dit keer vier trainingen van 1,5 uur per training. De eerste training is 19 mei. Door alle enthousiaste reacties die we tot nu toe hebben ontvangen, kunnen we zeggen dat de skillstrainingen ook in seizoen 2021-2022 doorgaan!

Wil je meedoen aan deze vier trainingen en ook nog eens kans maken op vette prijzen, schrijf je dan snel in! Voor meer informatie, check de flyer in de bijlage, mail naar [email protected] of bel met 06-14419620.

Bijlage