Financieel gebaar voor onze leden

We gaan dit uitdagende seizoen met een positief financieel resultaat eindigen. Om onze leden te bedanken voor hun loyaliteit en vertrouwen, maken we nu alvast een gebaar.

Hoewel we nog steeds met financiële onzekerheden te maken hebben, vinden we het fijn om dit goede nieuws te kunnen delen. Zeker omdat we een tekort hadden begroot.
Dit financiële vooruitzicht heeft alles te maken met een behouden bedrijfsvoering, het initiëren van activiteiten die extra gelden hebben opgeleverd (zoals het tellen van stemmen en de skillstrainingen van Maartje Krekelaar) en het benutten van de regelingen die er zijn vanuit de rijksoverheid, de gemeente en de KNHB. Hoe positief het resultaat exact wordt, weten we pas in de zomer. Toch willen we nu alvast een financieel gebaar naar onze leden maken als dank voor hun loyaliteit en vertrouwen in onze club.

Loyaliteitskorting op wintercontributie
In november 2020 is de algemene ledenvergadering akkoord gegaan met het heffen van een wintercontributie voor alle extra veldtrainingen in de wintermaanden. Deze brengen immers extra kosten met zich mee omdat we hier trainers en onze accommodatie (verlichting) voor inzetten. Deze bedragen waren maximaal voorzien tussen de € 20,00 (mini’s en breedteteams) en € 40,00 (prestatieteams) per lid. Ze gelden alleen voor teams met een betaalde trainer en zijn gebaseerd op de werkelijk gehouden trainingen van het team.
Dat laatste hebben we nu bijna in beeld. Hoewel onze mini’s, jeugdleden en juniorenleden veel trainingen hebben gehad en ook bijna elk weekend onderlinge wedstrijden konden spelen, hebben we besloten om niet alle kosten volledig door te belasten maar om hier een loyaliteitskorting op toe te passen.

Bartegoed volwassenen seizoen 2021-2022
Voor onze (jong-)senioren en veteranen (inclusief onze trimmers en BLT-leden) hebben de activiteiten een groot deel van het seizoen stilgelegen. Hoewel we hier als club geen invloed op hadden, willen we zeker ook voor deze leden wat bieden. Daarom krijgen deze teams aan het begin van het seizoen 2021-2022 allemaal een bartegoed van de club cadeau. Daarmee willen we deze teams niet alleen bedanken voor hun loyaliteit, maar ze ook iets moois in het vooruitzicht stellen als ons clubhuis weer open mag. Dan zorgen wij dat deze leden volop kunnen genieten van een hapje en een drankje na wedstrijden of trainingen.

We hopen jullie allemaal weer snel te zien op onze club!