Drie coördinatoren jeugdopleiding

We hebben de gezonde ambitie om onze jeugdopleiding komende jaren verder te verbeteren. Daarom bereiden we de technische coördinatie uit met Thomas Jong en Nienke Kok.

Thomas en Nienke worden daarmee in het nieuwe seizoen de directe collega's van Jaap Postma, die de technische coördinatie de afgelopen jaren invulde binnen onze vereniging. De technisch coördinatoren gaan onze jeugdtrainers begeleiden en ondersteunen bij de voorbereiding, uitvoering en evaluatie van de trainingen. Daarmee willen we het niveau van de trainers en de spelers een impuls geven, maar ook het trainingsplezier bij beide groepen vergroten.

Om hierin gestructureerd te werk te gaan, hebben we de volgende verdeling gemaakt:
  • Jongste jeugd (3-, 6- en 8-tallen): Thomas Jong
  • C- en D-junioren: Nienke Kok
  • A- en B-junioren: Jaap Postma
Thomas Jong deed in een vergelijkbare rol al ervaring op bij onder meer Upward en Union. Nienke Kok was in het recente verleden een seizoen trainer/coach van Rosmalen H1 en heeft ervaring in de jeugdopleidingen van Beuningen en Union.

We wensen Nienke, Thomas, Jaap en alle trainers en spelers alvast veel succes en plezier toe in het komende seizoen.