Lockdown treft ook de hockeysport

Vanavond, zaterdag 18 december, heeft het kabinet opnieuw een lockdown afgekondigd. De afgekondigde maatregelen hebben ook direct gevolgen voor ons. Zo zal vanaf morgen (zondag 19 december) sporten op binnenlocaties niet meer mogelijk zijn. Deze maatregel duurt tot 14 januari 2022. Dat betekent dat de KNHB zaalcompetitie en de zaaltrainingen per direct stilgelegd zijn. Alle wedstrijden op 19 december zijn derhalve afgelast.

Als uitzondering op de maatregelen zou er met beperkingen nog wel buiten gesport kunnen worden. Vanwege de verwachte vrieskou komende week en de aansluitende Kerstvakantie hebben we besloten dat het clubhuis en de hockeyvelden volgens plan gesloten blijven tot en met 9 januari. Begin januari zullen we meer duidelijkheid geven over trainingsmogelijkheden vanaf 10 januari.

We wensen ondanks alles iedereen hele fijne feestdagen toe. En we hopen dat we in 2022 weer zo snel mogelijk kunnen gaan hockeyen, in de zaal of op onze hockeyvelden #altijdthuis.