Hockeyprogramma vanaf 17 januari

Nieuws afbeelding 15-1 Vrijdagavond 14 januari 2022 heeft het kabinet bekend gemaakt dat de komende tijd geen wedstrijden tussen verenigingen mogelijk zijn en dat volwassenen weer kunnen sporten. Vanwege de onzekerheid over de komende periode, hebben we besloten met de KNHB in gesprek te gaan over stopzetting van onze deelname aan de zaalcompetitie en in ieder geval geen zaaltrainingen meer te organiseren.

Wat doen we wel:

* Alle (jongste) jeugdteams krijgen de mogelijkheid vanaf maandag 17 januari 4 weken lang één keer per week buiten te trainen, als het weer het toelaat. Als een team hier GEEN gebruik van maakt, dient de coach/manager dit in overleg met de trainers van het team uiterlijk maandag 17 januari vóór 12.00 uur door te geven aan de Trainingscommissie.

Daarnaast kunnen teams ZELF onderlinge wedstrijden regelen in het weekend en een veld reserveren via onze ledenadministratie. Alle informatie plaatsen we in de MHC Rosmalen app, dus houd deze goed in de gaten!

* In de week vanaf maandag 14 februari kunnen de teams die dat willen weer twee keer per week op het veld trainen. Hiervoor zetten we het reguliere trainingsschema in.

* De 3- en 6-tallen teams die we hebben ingeschreven voor de midwinter KNHB-minicompetitie, kunnen er nog rekening mee houden dat deze doorgaat vanaf 29 januari. Zodra we meer weten, communiceren we dit.

Seniorenteams en volwassen recreatiespelers krijgen de vraag of zij willen trainen, zodat zij de mogelijkheid hebben om fit te blijven.

Natuurlijk houden we alle ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en sturen we bij indien nodig. Teams die de komende weken tot de carnavalsvakantie buiten gaan trainen, brengen we achteraf een wintertoeslag in rekening, in combinatie met de gemaakte kosten voor de zaal (indien van toepassing). Op de hoogte van de toeslag komt het bestuur op een later moment terug.