Opleiding CS+: ontwikkel je als scheidsrechter

Ben je een enthousiaste scheidsrechter? Doe mee met de groepsopleiding CS+ scheidsrechter!

Vind je het leuk om prestatieteams te fluiten en wil je je verder ontwikkelen als scheidsrechter? Dan kun je meedoen met de CS+ opleiding die binnenkort start. We willen deze opleiding in groepsvorm geven op MHC Rosmalen.

Wat houdt de cursus in?:

·       4 uur theoretische online opleiding

·       Workshop op de club

·       Begeleiding bij het fluiten tijdens de opleiding

·       Als afsluiting het afleggen van een praktijktoets, de zgn. Proeve van Bekwaamheid

Je leert hoe je je voorbereidt op de wedstrijd, hoe je de spelregels toepast, het begeleiden van de wedstrijd, samenwerken met je collega-scheidsrechter en hoe je omgaat met spelers, coaches en publiek.

Zie voor meer info de site van de KNHB: https://www.knhb.nl/kenniscentrum/scheidsrechters/clubscheidsrechter-plus-cs#related

Om mee te kunnen doen, moet je in het bezit zijn van een scheidsrechterskaart.

Voor meer info kan je contact opnemen met Jan van Eijk of Harm Pollmann via [email protected]