Meivakantie: Maartje Krekelaar en HockeyWerkt hockeykampen

Met trots kunnen we aankondigen dat we vanaf de meivakantie met twee van onze partners een hockeykamp organiseren: HockeyWerkt en Maartje Krekelaar.

HockeyWerkt

Op 2-3-4 mei, tussen 09.00 en 16.00 uur organiseert HockeyWerkt het leukste hockeykamp van Nederland. Jij bepaalt hoeveel dagen je mee wilt doet, dus 1, 2 of 3 dagen. Iedere dag zijn er meerdere clinics met de vetste combinatie tussen plezier & hockey. Alle fanatiekelingen van 6 t/m 10 jaar (E/F -jeugd) & 11 t/m 14 jaar (D/C -jeugd) zijn van harte welkom om mee te doen.

Inschrijven kan door je via de volgende link in te schrijven: https://www.hockeywerkt.nl/betalen-camps-rosmalen-meivakantie/

Maartje Krekelaar: ook voor keepers!

Wil jij extra aan je techniek werken? Of wil je je als keeper verder ontwikkelen? Dan is de Skills Training van Maartje Krekelaar ideaal voor jou! In dit kamp van drie dagen (2 t/m 4 mei) staat Maartje met haar trainersteam tussen 09.30 en 15.30 uur klaar om jou op een hoger niveau te brengen. En natuurlijk is er ruimte voor fun!

Ben je tussen 6 en 14 jaar: meld je dan aan op [email protected] Voor meer informatie kan je op haar socials kijken (Instagram en Facebook).

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws