Trainers/coaches gezocht

We zijn al druk bezig met het nieuwe seizoen. Voor diverse jeugdteams zijn wij nog op zoek naar enthousiaste trainers/coaches. Voldoe jij aan het profiel? Laat het ons snel weten.

MHC Rosmalen is een familieclub met gezonde ambitie waar prestatie, sportiviteit en gezelligheid hand in hand gaan.
Ben jij iemand die:
- spelers het beste uit zichzelf laat halen?
- spelers naar een hoger spel- en plezierniveau kan tillen?
- van een groep individuen een team kan maken?
- en zelf ook enthousiast is en de club als je tweede thuis maakt?
Meld je dan nu aan!

Profiel
Wat wij vragen:
- Je bent minimaal 15 jaar
- Beschikbaar voor minimaal 2 trainingen in de week (1-1,5 uur per training, vanaf 17.00u) en eventueel tijdens de wedstrijd op zaterdag als trainer/coach (afhankelijk van het team).
- Bij voorkeur in het bezit van een KNHB HT2 diploma of bereid zijn die te halen
- In staat zijn om op een pedagogische en ontwikkelingsgerichte manier te communiceren.
- Samen te werken met collega trainers/coaches om zo samen ons #altijdthuis gevoel uit te dragen.
Meerdere uren maken en/of meerdere teams trainen/coachen kan natuurlijk altijd.

Ontwikkelen
Heb je belangstelling, dan gaan we graag met je in gesprek. Naast een financiële vergoeding bieden wij gedurende het jaar diverse opleidingen aan en word je begeleid door onze Technisch Coördinatoren op het veld zodat jij je als trainer/coach voortdurend kunt ontwikkelen.

Mocht je geïnteresseerd zijn of meer willen weten, stuur dan een e-mail naar:
Zien we jou binnenkort als trainer of coach bij MHC Rosmalen?