Save the date: 11 en 12 juni seizoensafsluiting voor junioren & senioren

Bijna alle teams (junioren en senioren) spelen het weekeinde van 11 en 12 juni hun laatste competitiewedstrijd van dit seizoen. Daarom organiseren we die dagen weer wat op de club om als team, inclusief alle betrokkenen (trainers, ouders, zusjes, broertjes, opa's en oma's) terug te kijken op het seizoen.

Waar mag je dan aan denken: op zaterdag 11 juni organiseren we aan het einde van de middag een heerlijke BBQ, inclusief kampioenenhuldiging en gezellige muziek. En zondag 12 juni gaan we in de middag de kampioenen bij de senioren huldigen, waarbij we ervoor zorgen dat je lekker kunt eten en een feestje kunt vieren.

Nadere details volgen op korte termijn. Zet de datum alvast in je agenda en trommel je team bij elkaar!