Inschrijving BBQ seizoensafsluiting 11 juni geopend!

Vrijwel alle junioren spelen op 11 juni hun laatste competitiewedstrijd van dit seizoen. Daarom organiseren we die dag weer wat op de club om als team, inclusief alle betrokkenen (trainers, ouders, zusjes, broertjes, opa's en oma's), terug te kijken op het seizoen. Je bent van harte welkom om aan het einde van de middag vanaf 17.00 uur deel te nemen aan een heerlijke BBQ inclusief kampioenenhuldiging en om te genieten van gezellige muziek.

Het is nu mogelijk om in te schrijven voor de BBQ door je aanmelding te sturen naar [email protected]  Dit kan uiterlijk tot en met vrijdag 3 juni. Je kunt je zowel als team als individueel inschrijven. Geef in beide gevallen aan:
  • Naam contactpersoon;
  • Met hoeveel personen je komt;
  • De leeftijd van alle deelnemers;
  • Bijzondere dieetwensen;
  • Voorkeur voor tijdsblok: 17.00 tot 18.00 uur of 18.00 tot 19.00 uur
  • Of je een half uurtje mee wilt helpen om het eten te bereiden en uit te serveren. Zonder vrijwilligers kunnen we ons niet verenigen!
De kosten zijn per persoon als volgt:
  • 10 Euro tot en met 11 jaar;
  • 15 Euro vanaf 12 jaar.
Je krijgt een betaalverzoek toegezonden om te voldoen voor 10 juni.

Zien we jou en je team op de club? En neem je mooi weer mee :-)