Gezellige opening nieuw clubhuis

Wat was het een gezellige opening van ons nieuwe clubhuis! Oudste lid Piet Damen en jongste lid Aafje Geerts gaven er samen een feestelijke klap op.
Nog even kort alles op een rijtje: Jan van Hecke en Frank Verhees erelid van onze club, Saskia Hopman, Hilde Verhees en JP Oosterveld leden van verdienste van MHC Rosmalen, Pieter van den Wittenboer vrijwilliger van het jaar, een nieuwe tweejarige overeenkomst met ABN AMRO, een spannende wedstrijd tussen Heren 1 en oud-Heren 1 en heel veel kampioenen die in het zonnetje gezet zijn. Proficiat allemaal! En hoe mooi waren de slotwoorden van mede-oprichter Willem van den Dungen die zich nog altijd thuis voelt bij de familieclub die hij 49 jaar geleden mee heeft opgericht!
Bekijk de foto's ook op onze facebook!