App

Start veldtrainingen

Nieuws afbeelding 1-2 Over een aantal weken gaat alweer de 2e helft van de competitie van start. De planning voor de aanvang van de veldtrainingen hiervoor is als volgt:
  • Vanaf 6 februari beginnen alle prestatieteams en seniorenteams met de veldtrainingen. Als een prestatieteam nog zaalwedstrijden heeft op 11-12 feb, overleggen zij onderling met het team of ze deze week al willen trainen op het veld of vanaf 13 februari.
  • Vanaf 13 februari starten alle mini-teams en breedte-teams volgens het reguliere trainingsschema.
  • De keeperstrainingen gaan vanaf 27 februari weer van start.

Voor het reserveren van een veld voor een oefenwedstrijd kan contact opgenomen worden met [email protected]

Wij wensen iedereen weer heel veel hockeyplezier op de velden van MHC Rosmalen!

Met sportieve groet,
Evy, Richelle en Gisela, Trainingsondersteuning