Dames Donderdagavond KNHB Competitie

Vanaf seizoen 2023-2024 gaat de huidige Busy Ladies Tuesday-competitie stoppen.

Daar voor in de plaats wil de club de mogelijkheid bieden dat er ingeschreven kan worden voor de dames donderdagavond competitie.

De donderdagavond competitie is een relatief nieuw initiatief van de KNHB om ook door de week een goed competitie aanbod aan te bieden voor mensen die wel een wedstrijd willen spelen maar dit niet meer op zondag willen. De competitie bestaat uit thuis -en uitwedstrijden die altijd om 20.30 uur beginnen. Daarna is er gelegenheid voor een gezellige borrel met een hapje en een drankje.

Niveau: wordt aangeboden in meerdere klassen

Mocht je interesse hebben om mee te gaan spelen in deze competitie, neem dan spoedig contact op, per mail met Sabine Wilms: [email protected]