App

M8E1 krijgt clinic van jeugdinternationals

M8E1 krijgt clinic van jeugdinternationals

Vandaag was het dan zover voor de M8E1, de gasttraining van de jeugdinternationals Teun Kropholler en Annabel Weers. Zij spelen beiden bij Kampong, Teun in jongens A1 en Annabel in meisjes A1. Daarnaast speelt Annabel in Nederlands B en Teun in Nederlands A.  Annabel is 15 en Teun is 16 jaren jong.

Om 11.00 uur stelden de meiden van de M8E1 zich voor en vroegen de internationals het hemd van het lijf, zoals wat hebben jullie gisteren gedaan? Waar spelen jullie? Hoe lang kennen jullie elkaar? Wonen jullie al samen?  Zitten jullie nog op de basisschool? Enzovoort enzovoort!

Daarna zijn ze ruim 1 1/2 uur gaan trainen met Teun en Annabel. Zij hadden een aantal leuke techniekoefeningen voorbereid en er werd afgesloten met een partij waarbij Teun en Annabel natuurlijk meespeelden.  Aan het eind namen Teun en Annabel uitgebreid de tijd om met het team en de meiden afzonderlijk op de foto te gaan, er werden handtekeningen uitgedeeld en tot slot werd er met de meiden iets gedronken.

Teun en Annabel bedankt voor deze onvergetelijk training op deze mooie en zonnige zondagochtend in oktober!

Namens de M8E1