Geef je op voor afsluitende barbecues 10 en 11 juni

Vrijwel alle junioren en senioren spelen op 10 juni en 11 juni hun laatste competitiewedstrijd van dit seizoen. Daarom wordt er op de club weer de jaarlijkse BBQs georganiseerd om als team, inclusief alle betrokkenen (trainers, ouders, zusjes, broertjes, opa's en oma's) terug te kijken op een mooi seizoen.

Jullie zijn allemaal van harte welkom vanaf 17.00 uur. Naast de BBQ vinden ook de kampioenshuldigingen plaats en zal er een loterij zijn voor het goede doel KIKA.

Het is nu mogelijk om in te schrijven voor de BBQ door je aanmelding te sturen naar

Dit kan uiterlijk tot en met vrijdag 2 juni. Je kunt je zowel als team als individueel inschrijven. Geef in beide gevallen aan:
  • Naam contactpersoon;
  • Met hoeveel personen je komt;
  • De leeftijd van alle deelnemers;
  • Bijzondere dieetwensen;
  • Voorkeur voor tijdsblok: 17.00 tot 18.00 uur of 18.00 tot 19.00 uur
  • Of je een half uurtje mee wilt helpen om het eten te bereiden en uit te serveren. Zonder vrijwilligers kunnen we ons niet verenigen!
Kosten per persoon:
  • 12,50 Euro tot en met 11 jaar;
  • 17,50 Euro vanaf 12 jaar.

• Je krijgt een betaalverzoek toegezonden om te voldoen voor 9 juni.

Zien we jou en je team op de club? En neem je mooi weer mee :-)