Indeling teams seizoen 2018 - 2019

Op dit moment zijn we druk bezig met de indeling van de teams voor het komende seizoen. De scoutingsformulieren zijn verzameld en de gesprekken met de trainers en coaches zijn gevoerd. De nieuwe teamindelingen maken we dit jaar in twee rondes bekend.

Prestatieteams
De indelingen voor de prestatieteams (A1, B1, C1, C2) maken we op zondag 10 juni vanaf 20.00 uur bekend. Voor vragen over deze indeling van deze prestatieteams organiseren we een inloopavond op maandag 11 juni van 19.00 uur tot 20.30 uur.

Overige teams
De indelingen voor alle overige teams maken we op zondag 17 juni vanaf 20.00 uur bekend. Voor vragen over de indeling van deze teams organiseren we een inloopavond op donderdag 21 juni van 19.00 uur tot 20.30 uur.

Aanmelden inloopavond (mini`s)
Om wachttijden te voorkomen en u goed te woord te kunnen staan, verzoeken wij uw vraag/aanmelding voor de mini teams voor deze avond te mailen naar [email protected]. U ontvangt daarna het tijdstip waarop wij u te woord kunnen staan.

Categorie(lijn)
Voor de indeling van het komende seizoen is weer (net als vorige seizoenen) de peildatum van 1 oktober vastgesteld voor bepaling in welke categorie(lijn) de jeugdleden thuishoren voor de elftallen. Deze datum wordt toegepast door de verschillende commissies, die betrokken zijn bij de teamindeling voor volgend seizoen.