Tweede ronde foto's plaatjesactie

Afgelopen zaterdag hebben we bijna 700 mini's, jeugd- en juniorenleden gefotografeerd voor de plaatjesactie. Niet iedereen kon toen. Daarom is er 8 september nog een tweede en laatste mogelijkheid.

Je kunt nog een foto laten maken tussen 09.30 en 11.30 uur in ons clubhuis. Kom gerust langs in kleedkamer 2 aan de kant van de heren. Vergeet het toestemmingsformulier niet.

Ongeveer 85% van alle A-, B-, C-, D-, E-, F- en G-junioren staat al op de foto. Mooi om te zien hoeveel betrokkenheid en enthousiasme er is voor deze actie die we samen doen met Winkelcentrum Molenhoek.

Komende zaterdagen (8 en 15 september) maken we ook de teamfoto's. Dat gebeurt buiten op het miniveldje voorafgaand aan de eerste thuiswedstrijd voor de competitie. Deze foto's komen niet in het plaatjesboek, maar wel in de hal van ons clubhuis.