Jeugdbestuur klaar voor nieuwe seizoen

Het Jeugdbestuur is weer op sterkte en heeft haar plannen voor het nieuwe seizoen klaar. Voor elke leeftijdsgroep bij de junioren zijn er leuke activiteiten gepland.

Dit jaar is de samenstelling van het Jeugdbestuur veranderd, omdat diverse bestuursleden zijn gestopt vanwege leeftijd of studie. Het bestuur nam afscheid van Stijn Verhees, Bram van Peursem, Teun Stunnenberg, Romee Hoogeveen en Maureen van der Plas. Tijdens een oud-leden borrel werden zij in het zonnetje gezet en bedankt voor hun inzet.

Nieuwe leden
Gelukkig zijn er weer nieuwe leden die het bestuur versterken. Vanaf nu maken Gijs Pollmann, Juul Berends, Pim Lathouwers en Sofie Brants deel uit van het Jeugdbestuur. Het complete jaarplan van deze commissie is te lezen in de bijlage.

Bijlage