Stijn jeugdvrijwilliger van het jaar

Stijn Lathouwers is uitgeroepen tot jeugdvrijwilliger van het jaar in Rosmalen. Dat gebeurde tijdens een bijeenkomst van de Rosmalense Sportalliantie en het Rosmalens Verenigings Contact.

De uitreiking vond gisteren plaats in Perron 3 tijdens een feestelijke bijeenkomst in het kader van 10 jaar Rosmalense Sportalliantie. De voorzitter van ons MHC Rosmalen Jeugdbestuur verdient deze waardering voor alles wat hij voor onze club doet. Ook een mooi compliment voor ons jeugdbestuur, dat een belangrijke rol heeft binnen onze vereniging. Jo Versteijnen van de Heemkundekring werd vrijwilliger van het jaar. Wethouder Roy Geerts en voorzitter Adriƫnne Hazenberg van het RVC reikten de prijzen uit.

Geef jij, net als Stijn, ook #altijdthuis? Meld je dan aan als vrijwilliger via [email protected]