App

Gevraagd: Voorzitter Prestatie commissie

16-11
Onze club zit in een goede flow: Heren en Dames 1 presteren uitstekend en de 1ste lijns jeugdteams spelen op een steeds hoger niveau.

Heren 1 laat nu al zien dat ze een serieuze kampioenskandidaat zijn in de tweede klasse. Dames 1 is jong en in ontwikkeling en draait heel goed in de tweede klasse.
Dit jaar zijn 4 1ste lijns teams gestart in de topklasse en is een bewijs van de voortgang die is gemaakt.

Het tweede waterveld en de omvang van de club (ca. 1200 leden) geven uitstekende voorwaarden om op prestatief gebied door te groeien.
Om beter te presteren zullen we meer moeten professionaliseren. De volgende stap is Heren en Dames 1 naar de 1ste klasse en jeugdteams die minimaal in subtop/topklasse spelen met ambitie super A/B.

We hebben op dit moment een goed bezette commissie die bereid is om te werken aan deze ambitie. We zoeken nu nog een voorzitter die met enthousiasme het voorzitterschap van deze commissie op zich wil nemen. Wie voelt zich aangesproken om hier invulling aan te geven?

Voor informatie kun je contact opnemen met, Michiel Hopman 06-22905080 (Voorzitter commissie Prestatie) of Frank Verhees 06-30638374 (Voorzitter Technische Commissie)