Business Club MHC Rosmalen groeit

De Business Club van MHC Rosmalen groeit snel. Op 18 maart en 19 mei staan er twee mooie bijeenkomsten gepland. Dit is hét ideale moment om kennis te maken met ons zakelijke netwerk.

Op maandag 18 maart 2019 organiseren we een avondbijeenkomst bij ons BC-lid Volvo Van Roosmalen. Commercieel manager Martijn van der Wouden praat ons bij over slimme mobiliteit en we gaan op vol vermogen speeddaten in de showroom. De uitnodiging met het volledige programma is te vinden in de bijlage.

Zondagmiddag 19 mei 2019 presenteren we samen met Lenze Benelux een programma met als thema 'Growing strongher better together'. Lenze Benelux is shirtsponsor van Dames 1. Het bijwonen van de voor- en nabeschouwing en het meebeleven van de wedstrijd van Dames 1 maken onderdeel uit van die middag.

Interesse in ons zakelijke netwerk? Stuur dan even een mailtje naar [email protected]. Of kijk op de speciale sponsorpagina op onze website.

Bijlage