Zondag 19 mei: Super Sunday

Nieuws afbeelding 16-5 Komende zondag beleven we weer een Super Sunday. Dames 1 en Heren 1 spelen belangrijke thuiswedstrijden. Ook diverse andere teams spelen thuis. DJ Erik de Gast zorgt voor een topfeestje.

Dames 1 speelt om 12.45 uur thuis tegen Geel-Zwart. Het is voor onze dames een belangrijke wedstrijd in de jacht op de play offs voor een plaats in de Overgangsklasse. Heren 1 komt om 14.45 uur in actie tegen HOD. Onze mannen kunnen een laatste strohalm grijpen voor lijfsbehoud in de eerste klasse.

Vol programma
Maar ook Dames 2, Dames 4 (kampioenswedstrijd om 15.00 uur), Dames 5, Jong Dames 1, Heren 4 en Veteranen B spelen thuis. Aansluitend zorgt DJ Erik de Gast tijdens 'Goud en Fout in de jungle' voor een mooi feestje op onze club. Dus: tot zondag!