Informatie over kledingswissel

Deze zomer stappen we over naar de nieuwe kledinglijn van The Indian Maharadja en staat Rabobank op de shirts van de jeugd/junioren. Hoe we de kledingwissel aanpakken, legt HT Sports ons uit.

Beste leden van MHC Rosmalen,

Zoals de club eerder heeft aangekondigd, verandert het tenue van MHC Rosmalen van merk en uitstraling. Wij nemen afscheid van de kleding van Reece en beginnen komend seizoen met de kleding van The Indian Maharadja.

Nieuw shirt verplicht
Ieder lid dat op de ledenlijst van de club voorkomt kan bij inlevering van zijn oude shirt en betaling van € 10,00 het nieuwe shirt en de nieuwe sokken ontvangen. Je kunt maar één shirt en één paar sokken per lidmaatschap aanschaffen, dan weten we zeker dat iedereen het nieuwe seizoen goed kan beginnen in passende clubkleding. Uitsluitend nieuwe leden die instromen in het seizoen 2019-2020 (ook de nieuwe jeugdleden op zondag) hoeven geen shirt in te leveren om gebruik te maken van deze actie. Om dit alles te controleren werken wij vanuit de ledenlijst van de club en vragen wij je een legitimatiebewijs mee te nemen. Daarmee voorkomen we misverstanden. In het oude shirt spelen is overigens niet meer toegestaan. De oude shirts doneren we aan een goed doel.

Planning
Om dit proces allemaal in goede banen te leiden hebben wij met de club een indeling gemaakt waarop wij alle leden kunnen ontvangen en helpen. Graag vragen je om je aan dit schema te houden zodat wij alle klanten het beste kunnen helpen. In de bijlage vind je de indeling. Vanaf 1 augustus starten we met de omruilactie en ben je welkom in onze winkel aan de Dorpsstraat 21 in Rosmalen. Ben je in de week van uitlevering op vakantie? Sluit dan aan in de laatste week wanneer de 3-tallen of 6-tallen aan de beurt zijn.

Sponsoring
Wil je een team sponsoren met kleding, sticktassen of andere attributen? Dat is zeker mogelijk. Kijk voor meer informatie hierover op de website van MHC Rosmalen.
De club neemt contact op met seniorenteams die momenteel een shirtsponsor hebben en begeleidt het overstapproces van de shirtsponsor zorgvuldig.

Aantrekkelijke kortingsacties
Tevens hebben wij tijdens de weken van uitlevering samen met The Indian Maharadja heel aantrekkelijke acties met o.a. het nieuwe clubrokje/broekje, hockeysticks, trainingspakken en tassen zoals te zien op de afbeelding boven dit artikel.

Vragen
Vragen voor de club over de kleding? Stuur deze naar [email protected]. Vragen voor de winkel mogen naar [email protected].

Tot ziens in onze winkel!

Met vriendelijke groet,
HT Sports Rosmalen