Samen uit, samen thuis met Volvo

In 2019 stelt Volvo dertig hockeyclubs een weekend lang vier nieuwe auto’s ter beschikking voor het vervoer van en naar uitwedstrijden. Op 26 en 27 oktober zijn wij aan de beurt!

Teams van MHC Rosmalen die dat weekend uit spelen, kunnen zich aanmelden voor deze Volvo Carpool Activatie. Check dus snel in het nieuwe wedstrijdprogramma (via onze clubapp) of jullie uit spelen en meld je meteen aan via deze link. Volvo Van Roosmalen selecteert welke teams in aanmerking komen. Deze teams mogen op 26 of 27 oktober gebruik maken van de vier nieuwe Volvo’s om naar hun uitwedstrijd te rijden. Voorafgaand aan de uitwedstrijd krijgen de chauffeurs een korte introductie over de succesvolle modellen.

Clubbonus
Naast het partnerschap met de KNHB en verschillende hockey-internationals, ondersteunt Volvo samen met de dealers meer dan 100 hockeyverenigingen met de Clubbonus actie, zo ook MHC Rosmalen. Als (ouders/verzorgers van) leden een nieuwe Volvo kopen bij Volvo Van Roosmalen, ontvangt onze club 1000 Euro van Volvo Nederland! Daarnaast geeft Volvo Nederland nu ook € 500 bonus aan een hockeyvereniging als een lid of ouder/verzorger van een lid een Volvo Selekt Occasion koopt. Deze laatste bonus op occasions is ter gelegenheid van het 25 jarig partnership tussen Volvo en de KNHB en geldig tot en met 31 december 2019.

Nieuwe Volvo V60
De nieuwe V60 is Volvo haar nieuwe iconische estate die elk moment de moeite waard maakt. Puur rijplezier en comfort, verpakt in zelfverzekerd design. Dankzij de innovatieve technologieën en een ongekende veiligheidsuitrusting beschermt de V60 alles wat ú belangrijk vindt.

Nieuwe Volvo XC60
De XC60, Volvo’s mid-size SUV, vertegenwoordigt de top van Scandinavisch design en Zweedse creativiteit. Prachtig vormgegeven, volgeladen met innovatieve technologie en met een chassis die zowel comfort als controle biedt. Dit is de SUV die speciaal voor u ontworpen is.

Volvo Driving Dutch Hockey
Volvo Car Nederland is dit jaar 25 jaar partner van de KNHB en ondersteunt al geruime tijd een groot deel van het vervoer tijdens nationale hockey-evenementen en van hockey-internationals. Dankzij Volvo rijden onder andere hockey-internationals Glenn Schuurman, Joep de Mol, Mink van der Weerden, Ireen van den Assem en Marloes Keetels in hun Volvo veilig naar trainingen, thuis- en uitwedstrijden.