Suitable trotse kledingsponsor Heren 1

Nieuws afbeelding 5-11 Vanaf dit seizoen komen onze spelers van heren 1 niet alleen goed voorbereid het veld op, maar betreden ze ook stijlvol het clubhuis. Met dank aan Suitable, de trotse kledingsponsor van het team.

"Suitable is een grote speler op het gebied van herenmode. We hebben elkaar gevonden op het gebied van betrokkenheid, samenwerking en de informele sfeer", legt directeur Raoul van Dun van Suitable uit. "Dit zie je terug in het clubhuis van Rosmalen waar ‘altijd thuis’ hoog in het vaandel staat, maar ook betrokkenheid van staf, spelers en sponsoren bij de club."

Modisch
Onze heren gaan vanaf nu rondom wedstrijden en bij officiële gelegenheden gekleed in een modisch lichtblauw overhemd, met een slank gesneden Skinny-Fit pasvorm aansluitend op de wensen van het jonge en dynamische team. Voor de koude dagen heeft Suitable een comfortabel sweatvest geleverd met een sportieve uitstraling. Dankzij de toevoeging van  stretch heeft dit vest naast een zachte touch ook een ontzettend hoog draagcomfort.

Foto: Inge van Olst (clicking images)