Nieuw in bestuur: Jeroen Herbrink

Tijdens de Algemene Ledenvergadering is Jeroen Herbrink benoemd als bestuurslid Accommodatie en Horeca. Hij neemt een deel van de portefeuille over van Laurens Spijkers.

Jeroen is nog geen grote bekende binnen onze club. Wel is hij nu voor het tweede jaar coach van M8E7 waarin zijn dochter Evy (9) speelt. Daarnaast is dochter Liv (6) dit jaar begonnen bij de mini’s.

Heilige grond
Jeroen en zijn gezin wonen nu 2,5 jaar in Rosmalen en zijn afkomstig uit Amsterdam. "Het is bijzonder dat wij op heilige grond zijn gaan wonen. We hebben het huis van Moor Huigens, de mede-oprichtster van onze club, gekocht."

Gastvrij
In het dagelijks leven is Jeroen werkzaam in de facilitaire en vastgoedwereld en heeft daarin diverse directiefuncties bekleed. "Het is mijn ambitie om de gastvrije rol van onze accommodatie en horeca blijvend te waarborgen en waar mogelijk uit te bouwen. En een gezonde en vooral duurzame bijdrage te leveren aan de financiële huishouding van onze familieclub."