Accommodatiecommissie zoekt denkers en doeners

Onze Accommodatiecommissie is met spoed op zoek naar enthousiaste leden met enige technische kennis om samen met onze club te zorgen dat we #altijdthuis duurzaam waarmaken.

Spelen op veilige en betrouwbare velden, met voldoende licht bij duisternis, met comfortabele kleedkamers en een drankje doen in een fijn en sfeervol clubhuis. Wie wil dat niet?

Duidelijk beleid
Ongemerkt zorgt onze Accommodatiecommissie hier allemaal voor. Door vanuit een duidelijk beleid externe partijen voor bijvoorbeeld onderhoud, groenvoorziening en energie te contracteren en te monitoren. Maar de leden steken ook zelf de handen uit de mouwen bij het controleren van de velden, het opstellen van onderhoudsplanningen en het onderhouden van contacten met diverse (gemeentelijke) instanties.

Projectmatig
We werken vooral projectmatig, zo zijn de activiteiten goed in te plannen en hebben ze altijd een helder begin en een haalbaar einde. Daarnaast is er behoefte aan structurele coördinatie en portefeuillebeheer. Wij zoeken dus denkers en doeners!

Duurzaam
Mocht je het leuk vinden om eens van gedachten te wisselen, stuur dan vandaag nog een e-mail naar Jeroen Herbrink, bestuurslid Accommodatie en Horeca, [email protected] of bel hem op 06-11387386.
Op naar een prachtige club met de beste en meest duurzame faciliteiten!