Olympisch zeilduo bij Business Club

Zeilduo Annemiek Bekkering en Annette Duetz geeft maandag 23 maart een unieke inkijk in hun topsportbestaan. Speciaal voor de leden van onze Business Club, maar ook voor andere ondernemers.

Samen op weg naar goud! Dat is het doel van het zeilduo Annemiek Bekkering en Annette Duetz. Deze zomer gaan ze naar de Olympische Spelen in Tokyo. Daar nemen de voormalig Europees en wereldkampioenen namens Nederland deel aan de 49er-FX-klasse.

Exclusieve inkijk
Op weg daar naar toe maken zij een unieke tussenstop in Rosmalen. Maandag 23 maart 2020 meren ze om 20.00 uur aan in ons clubhuis. Daar geven ze de leden van onze Business Club een exclusieve en inspirerende inkijk in hun levens en hoe hun weg naar de Spelen eruit ziet.

Maak kennis
Wil jij hierbij zijn en een keer kennismaken met onze gezellige, laagdrempelige en snelgroeiende Business Club? Stuur dan een e-mail naar [email protected]